@bettypavkova

čtvrtek 18. ledna 2018

Změna vzhledu


Zdravím. Následujících (doufám, že) minutách (a ne hodinách) budu měnit vzhled blogu. Nelekněte se :) Je možné, že části některých článků budou nečitelné, protože u minulého vzhledu by trochu haprovaly barvy písma. :)


20 komentářů:

  1. Nádhera!!! Asi som sa zamilovala, vybrala si si krásnu šablónu (zbožňujem watercolor style♥^.^♥) a neviem, aké zmeny ešte nastanú, no už teraz je to dokonalosť - krása♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela ráda bych se zbavila těch ráměčků kolem fotek, ale to se mi nepodaří. :D Takže takhle to nejspíš bude. :-) Musím si na něj zvyknout, je to fakt nezvyk! :-D Ale děkuji, vybírala jsem dlooouho předlouho a popasovat se s odkazama na insta byl boj také...:-D

      Vymazat
    2. To sú už iba detaily - mne osobne sa táto šablóna veľmi páči, nevidím žiadnej chybičky ^_^ Inak, aj som raz mala (teda, nedávno) stiahnutú šablónu a verím ti - nájsť, kde čo patrí, zmena farieb, písma, odkazov a skrátka všetkého možného, bol únavný boj :D No nakoniec som bola happy z výsledku - po kým však šablóna nezačala blbnúť -_- A tak som zas presedlala na klasické predvolené šablóny bloggeru a upravovala sama...fú, aj to bol boj :D Každopádne, zvolila si si skvelo a pohrala si sa s tým na jednotku :*

      Vymazat
    3. Neděl mě, začne blbnout. Jo, písmo nadpisů bych chtěla také jiné, ale v html kódu mi šlo změnit jen na Aril a nic jiného :'D Takže na to ještě někdy mrknu, ale už jsem z toho zničená :-D :-D

      Vymazat
    4. Verím, že tebe sa nebudú robiť žiadne problémy ;) A mám v pláne v najbližšom článku Poďme sa hrať s blogerom ukázať, ako si nainštalovať nové písma, možno pomôže :) A verím aj to, že to všetko dalo zabrať, no môžeš byť spokojná - je to super!♥

      Vymazat
    5. Na článek se určitě mrknu a celkově takovéhle věci rozhodně uvítám :-P Začínám mě o hraní se vzhledem bloggeru nějak bavit! :-D

      Vymazat
  2. Moc pěkný nový vzhled. :)) Rozhodně nejsem odborník, já se vzhledem blogu docela bojuju. Ale jako laik musím říct, že se mi líbí. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to obdobně. Pro mě je to španělská vesnice :-D Ale děkuji za pochvalu výběru. :-)

      Vymazat
  3. Já jsem docela dost uvažovala, že taky změním vzhled, občas mě popadnou takové tendence :D Ale zatím je o jenom plán :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se odhodlávala asi měsíc, ale začínám být spokojená. :-)

      Vymazat
  4. Ty jo, tady to prokouklo! Moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to moc hezký, moc se mi líbí jak to vybízí takovou jarní náladu.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera :) Mě se nový vzhled blogu opravdu moc líbí :) Takové nápady jako změnit vzhled mám občas taky, ale docela s tím bojuji, takže málokdy přejdu k činu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Já nejdřív asi tři dny zkoušela na testovacím blogu, abych vše zvládla nastavit...:-D

      Vymazat
  7. Teda, jsem sem vlezla a pár minut jsem přemýšlela, jestli to nemám nějak špatně uložené, že takhle si to nepamatuju :D Ale změna výrazně k lepšímu!

    OdpovědětVymazat
  8. Vzhled je pěkný, rozhodně přehlednější než původní s články ve tvaru windowsovských oken, a ta světlost taky přidává na útulnosti! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá velkou radost a moc za něj děkuji. :-)